Wij maken gebruik van cookies en andere verwante technologieën, zodat we uw ervaring op onze site kunnen verbeteren. Door gebruik te maken van deze site, gaat u akooord met het gebruik van deze technologiën.

Eindejaarssale 2024! Bekijk hier alle deals en kortingen!


Levering & retourneren webshop artikelen

Levertijd & verzendkosten

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden via PostNL. U krijgt direct na uw bestelling een e-mail met een link, zodat u uw pakket online kan volgen. Bestellingen die via PostNL worden verzonden zijn de volgende werkdag bij u in huis of u kunt kiezen voor een van de vele PostNL pakketpunten.

Verzendkosten:

Nederland
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS
Onder de € 50,- zijn de verzendkosten € 6,95

Belgie
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten € 4,95
Onder de € 50,- zijn de verzendkosten € 8,95


Retouren

Wilt u uw aankoop retour sturen? Stuur dan een mailtje naar info@fietsgoed.nl en vraag om een retourlabel. Wij sturen u dan een retourlabel die u kunt uitprinten . Deze plakt u op het pakketje en brengt u naar een PostNLpunt. Zodra wij het pakketje binnen hebben zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst terugstorten, mits het product in goede staat en in originele verpakking is ontvangen.

Voor het retour sturen van het pakketje worden € 6,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen wij in mindering brengen van het orderbedrag wat wij aan u crediteren.


Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat kan, mailt u naar info@fietsgoed.nl en vraag om een retourlabel. U draagt zelf deels de kosten voor de retourzending van het product, deze kosten bedragen € 6,95 per pakket (voor België € 8,95). U kunt uw product natuurlijk altijd kosteloos komen ruilen in één van onze winkels in Zwolle.


Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen ons uiterste best om onze producten in goede staat aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fietsgoed.nl met uw ordernummer.


Veilig betalen

U kunt uw bestelling op verschillende manieren veilig betalen. Wij bieden de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Bancontact
– Overboeking


Contact

Mocht u vragen hebben over uw bestellingen of over de levering dan kunt u ons bereiken via de volgende contactgegevens;

Scholten Fietsgoed
Luttekestraat 13
8011 LN Zwollle
038-4217378
info@fietsgoed.nl